Опис діяльності роботи
Коли після закінчення університету я вперше переступила поріг школи, то
зрозуміла, що це - моє, що школа –
найдивніша країна, де кожен день не схожий не попередній, де кожна мить – це
пошук чогось нового, цікавого, де немає часу нудьгувати, сваритися чи витрачати
час на порожнє, де кожен учень – це будівельник майбутнього, а значить всі
жителі цієї країни відповідають за майбутнє. Весь час треба квапитися, і квапитися тому, щоб більше дізнаватися про
нове, щоб стати і залишатися завжди цікавим для людей, що оточують тебе, щоб
дарувати свою енергію, знання, уміння.
Квапитися, щоб не запізнитися.
В.О. Сухомлинський писав «Щоб мати доступ у чудовий палац, імꞌя якому –
дитинство, ми повинні перевтілюватися, ставати в деякій мірі дітьми. Тільки
тоді ми зможемо зрозуміти справжнє щастя дитини.» Працюю в школі з 2007 року, закінчила
РДГУ у цьому ж році за спеціальністю
педагог організатор КДД, у 2015році пройшла курсову перепідготовку.
Ось вже десять років я працюю в школі.Котрий рік
навчаю дітей, та щоразу навчаюся від них сама. Це були роки пошуків, роздумів, коливань , розчарувань, злету і
падіння, що перевернули все моє життя. Сьогодні я, впевнено ступаючи на дорогу
педагогічного пошуку розумію, що потрібно багато ще що зробити. Вчуся весь час.
І тому поспішаю. Народна мудрість говорить:
«Якщо ви мислите на рік вперед – сійте зерна,
Якщо ви мислите на десять років вперед -
садіть дерева,
Якщо ви мислите на сто років вперед –
виховуйте Людину!» Саме вихованням Людини з великої букви займаюсь на посаді
педагога організатора ось уже 10 років.
Моє життєве кредо : «Любовꞌю
все у цім житті вимірюй,
Промінчиком надії і добра.
І стане більше на землі тепла,
А в його вартість я безмежно вірю!!!
До учня
потрібно ставитися як до дорослого, завжди пам’ятаючи, що це дитина. Тому успіх
своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у взаємній
любові вчителя і учня, у вмінні "запалити" дітей до роботи. Пізнати і
навчити дитину у цій складній справі немає готових рецептів. А ось мій рецепт :
Візьміть чашу терпіння,
Налийте туди повне серце любові,
Вкиньте дві пригорщі щедрості,
Хлюпніть туди ж гумору,
Посипте добром,
Додайте якомога більше віри,
І все це добре перемішайте.
Потім намажте на шматок відпущеного вам
життя
І пропонуйте всім, кого зустрінете на
своєму шляху.
Успіх виховного
процесу залежить від відносин між учителем і учнем, які мають розвиватися на
основі співробітництва і ділового партнерства. Учитель і учень – рівноправні
суб’єкти навчально-виховного процесу.
Творче кредо :
««Роби і не зважай на втому
І не чекай, що
зробить хтось.
Коли ж зробила,
то щоб нікому
Перероблять не
довелось.»
Принцип роботи
: Ніколи не зупиняюсь на досягнутому.
Не загубити! Не
втратити! Відродити!.. Ось ниточка, яка проходить через всю мою роботу і залишає слід у дитячих серцях
Виходячи з Закону України « Про освіту », Закону України
«Про позашкільну освіту »,
державних національних програм, я
поставила собі за мету всебічний розвиток
учнів, розвиток їх індивідуальності та
талантів, виховання високих
моральних якостей , формування
громадян України , творчих та
культурних людей , щоб кожен учень
був соціально активним , не байдужим до долі своєї країни , до спадщини свого народу ,
поважав історію та
традиції народів інших країн . Спираючись на
загальнолюдські цінності та вимоги
Законів України , я
акцентувала свою увагу на
діяльності учнівського самоврядування . Постійно беру участь у районних семінарах
педагогів організаторів, а у 2014
-2015н.р. підготувала та провела семінар-практикум педагогів-організаторів ЗОШ
І-ІІ ступеня на тему:« Організація проектної діяльності силами учнівського самоврядування»
Спираючись на досвід роботи інших шкіл району та області,
визначила як основні напрями своєї роботи ті питання шкільного життя, що найбільше
цікавлять учнів, і в яких у школі є певні успіхи, надбання.
Проблема над якою працюю:
« Удосконалення роботи учнівського
самоврадування через проектну діяльність»
Робота самоврядування налагоджена таким чином, що кожен
учень має доручення (постійні, тимчасові), протягом свого навчання проходить
школу молодого лідера.
Особливе місце в моїй практиці займає проектна
діяльність. Дана форма роботи з учнями
веде до активізації їх пізнавальної діяльності, розвитку творчого
мислення, спонукає їх до самостійної
пошукової роботи.
Проектна технологія вимагає використання
педагогом сукупності дослідницьких, пошукових, творчих методів, прийомів,
засобів. Застосування методу проектів – це засіб
розвитку критичного мислення і творчих здібностей дитини. Його переваги дають
можливість формувати у дітей та підлітків вміння працювати в команді, а
значить набувати навичок соціальної взаємодії.
Суть проектної технології
- стимулювати інтерес учнів до певних проблем, які передбачають
володіння певною сумою знань через проектну діяльність, а саме: розв'язання
однієї або цілої низки проблем; показати практичне застосування надбаних знань
— від теорії до практики.
Так, учнями нашої школи під моїм керівництвом були
розроблені та представлені такі проекти
: «2014-2015н.р. «Личани пам’ятають»:
«Личани у період
війни(історичні нариси)» «Бої під Личанами»
«Живі свідки війни» Книга – як памꞌять про війну
2015-2016н.р. «Памꞌятаймо
тих, хто нас захищає»
«Герой
нашого часу - Лебідь Юрій»
2016-2017н.р. «
Захисники Вітчизни у моїй родині…»
(Волонтерський проект)
« Захисники
Вітчизни у моїй родині…»
(проект учнів 6 класу)
2017-2018н.р. Інтернет
–проект « Добро починається з тебе»
(на заключному етапі)У квітні представляємо на
волонтерському зльоті.
Участь у районних конкурсах
Краєзнавчо-дослідницька робота по напряму «З попелу забуття» - зайняла І місце в районі (2014-2015 н.р.)
У 2015-2016 н.р. Краєзнавчо-дослідницька робота за
напрямом
« Духовна спадщина мого роду» на тему:
«Покровська церква села Метельне – пам’ятка архітектури
національного значення»
У жовтні 2016 року на базі навчальних закладів району був проведений
обласний зліт юних волонтерів, на якому був використаний наш проект « Лебідь
Юрій – герой нашого часу»
У 2017р. на круглому
столі «Сучасні виховні системи, технології та методики у сфері національно –
патріотичного виховання» презентувала свою діяльність як класний керівникик
У 2018р. взяли участь у
конкурсі міні – проектів від Ківерцівського національного природного парку
«Цуманська пуща»: "Екоялинка. Альтернативний погляд»
Діяльність дітей - творча. Творчість
передбачає створення нового, оригінального. Важливо, щоб дитина відкрила сама,
а не взяла готове, тільки так розвиваються творчі здібності. Побільше
самостійності. Саме УС, яке, забезпечуючи участь усіх школярів в управлінні
справами колективу свого класу та школи стає моделлю елементів дорослого життя,
формою усвідомлення подальшої активної життєвої позиції. Користуючись
сучасними технологіями, надаю можливість кожній дитині розвинути власний
інтелект, активізувати процеси пізнання навколишнього світу. Школярі навчаються
в атмосфері взаємоповаги, любові, добра. Живемо однією великою Шкільною родиною.
За час роботи в школі згуртувала учнівський колектив, намагаюсь доцільно організовувати дозвілля школярів, веду тісну співпрацю з педагогічним колективом, з
батьками, з сільським клубом, бібліотекою. У нас дружній учнівський,
педагогічний та батьківський колективи. Я постійно відчуваю їхню
підтримку.
Сьогодні школа –це: Храм творчості для вчителів
*храм радості
для малюків
*храм надії для
батьків
*храм мудрості
для школярів
*храм віри в
майбутнє для Батьківщини
Процес виховання не має кінця. Кожна
людина повинна бути всебічно розвиненою, соціально активною, толерантною. На це
спрямовані всі державні законодавчі документи
і моя діяльність як педагога – організатора.
Детальніше про
виховну роботу школи та роботу учнівського самоврядування можна дізнатися на
блозі http://natign.blogspot.сom, де
я являюсь його адміністратором.
До якої діяльності ми не зверталися б, треба завжди памꞌятати, що:
школа - для дитини, а не дитина – для школи
Кожна дитина має права на вільний творчий пошук
Кожна дитина талановита
Така дісталась вже нам робота
Є в ній і радість, та є й турбота,
Є вічний пошук, безсонні ночі,
Та гріють душу дитячі очі.
Лагідні очі дітей, їх допитливий погляд надають мені наснаги у роботі на
освітянській ниві
Немає коментарів:
Дописати коментар